Společnosti Softplayáda s.r.o.,
se sídlem Kainarova 2733/70, Žabovřesky, 616 00 Brno
IČ: 216 19 956, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 139528
(dále jen dodavatel)
1.1. Dodavatel zajišťuje objednatelům (dále jen klient) tyto služby:
Detailní obsah nabízených služeb je uveden na www.softplayada.cz/balicky/
1.2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti dodavatele a klienta v souvislosti s objednávkou služeb.
2.1. Smlouva mezi dodavatelem a klientem o poskytnutí služeb (dále jen „smlouva“) vzniká na základě závazné objednávky zaslané klientem (dále jen „objednávka“) a potvrzené dodavatelem. Potvrzením objednávky oběma stranami vzniká smluvní vztah.
2.2. Komunikace mezi dodavatelem a klientem může probíhat telefonicky nebo písemně; za písemnou komunikaci se považuje komunikace e-mailem.
2.3. Na základě objednávky klienta (velikost setu, počet dětí, věk dětí, zvláštní požadavky dle nabídky) obdrží klient potvrzení objednávky a dále povinen k úhradě dle platebních podmínek. Objednávka obsahuje podstatné náležitosti, zejména identifikaci smluvních stran a jejich kontaktní údaje, vymezení předmětu smlouvy, předpokládanou cenu nebo způsob jejího určení, platební podmínky, požadavek na složení peněžité jistoty (vratné kauce), její výše, termín a místo plnění. Součástí objednávky a plnění je odsouhlasení těchto obchodních podmínek klientem a jeho prohlášení, že se s nimi detailně seznámil, plně jim porozuměl a souhlasí s nimi.
Klient na základě zaslání závazné objednávky současně potvrzuje:
2.4. Po vytvoření závazné objednávky je klient povinen uhradit 50 % celkové částky za službu. Po zaplacení celé částky nejpozději 3 dny před akcí obdrží klient fakturu s potvrzením o úhradě a objednávka je následně v plné výši realizována.
3.1. Klient se zavazuje zaplatit za poskytnuté služby dodavateli dohodnutou cenu uvedenou v konečném kroku objednávky.
3.2. Výše zálohy činí 50 % z celkové ceny pronájmu. Úhrada je možná pouze prostřednictvím platební brány nebo převodem na účet dodavatele. Uhrazená záloha je nevratná. Druhá část ceny je splatná nejpozději tři dny před plánovanou akcí a a je potřeba uhradit prostřednictvím emailu o doplacením platby – prostřednictvím platební karty nebo převodem na účet dodavatele (tři dny před plánovanou akcí musí být částka připsána na účet dodavatele).
3.3. Pro případ poškození, zničení či odcizení předmětu pronájmu nebo jeho části požaduje dodavatel složení peněžité jistoty (vratné kauce) ve výši 5.000,- Kč. Kauce je splatná v hotovosti před započetím instalace předmětu pronájmu. Po skončení akce bude kauce klientovi vrácena, nedojde-li k nutnosti ji použít na krytí výše uvedených škod. V případě vzniku škody na pronajatém vybavení má dodavatel právo uspokojit se z této peněžité jistoty. Škodu přesahující složenou kauci klient nehradí, poskytne však dodavateli součinnost při dokumentaci škody a popisu jejího vzniku.
4.1. Dodavatel prohlašuje, že je řádně pojištěn pro případ vzniku odpovědnosti za škodu, která může při instalaci a deinstalaci vzniknout.
4.2. Klient bere na vědomí, že dodavatel mu umožní užít předmět pronájmu pouze za podmínky, že odpovědný zástupce dítěte podepíše prohlášení o odpovědnosti za dítě. Toto prohlášení je nutno podepsat i v případě, že dodavatel bude na základě objednávky klienta zajišťovat dozor nad dětmi využívajícími předmět pronájmu.
4.3. Dodavatel nenese žádnou odpovědnost za případnou škodu vzniklou na základě jednáním jiných osob nebo dětí, které mu nejsou výslovně svěřeny k dozoru v hracím setu.
5.1. Odstoupení od smlouvy je možné ze strany klienta nejpozději tři dny před plánovanou akcí.
5.2. V případě odstoupení od smlouvy klientem méně než tři dny před plánovanou akcí, je možno akci přesunout na jiný termín nebo službu převést na jiného klienta, přičemž uhrazená záloha je započítána jako plnění.
5.2. Dodavatel má vždy právo odstoupit od smlouvy v případě nedodržení dohodnutých podmínek klientem.
5.3. V případě odstoupení od smlouvy kteroukoli ze stran má dodavatel právo na úhradu zálohy dle čl. 3.3. těchto podmínek.
6.1. Práva z vadného plnění je možno uplatnit ihned po instalaci hracího setu. Na pozdější reklamace nelze brát zřetel.
7.1. Okamžikem doručení závazné objednávky klienta dodavateli, poskytuje klient dodavateli své osobní údaje v tomto rozsahu: jméno, příjmení, název firmy, adresa trvalého bydliště, adresa sídla společnosti, e-mailová adresa, IČ, DIČ, telefonní číslo, bankovní spojení.
7.2. Klient prohlašuje, že výslovně souhlasí se zpracováním těchto osobních údajů ve výše uvedeném rozsahu. Tyto osobní údaje klienta budou dodavatelem zpracovávány výhradně za účelem vedení evidence o klientech, jimž byly poskytnuty služby, za účelem plnění zákonných povinností vyplývajících z příslušného vztahu mezi klientem a dodavatelem, za účelem ochrany práv a zájmů dodavatele chráněných zákonem, za účelem nabídky služeb a zasílání obchodních sdělení týkajících se činnosti dodavatele.
7.3. Klient výslovně souhlasí s tím, aby mu dodavatel zasílal nabídky svých služeb a jiná obchodní sdělení na jeho emailovou adresu.
7.4. Dodavatel je oprávněn uchovávat osobní údaje pouze po dobu, která je nezbytná k účelu jejich zpracování. Po uplynutí této doby je dodavatel povinen zajistit jejich likvidaci.
7.5. Klient bere na vědomí, že svůj souhlas se zpracováním osobních údajů může kdykoliv odvolat. V takovém případě se zavazuje doručit odvolání souhlasu dodavateli písemně. Za písemnou formu se považuje i doručení e-mailem.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.6. 2024